הורדות: תוכנות - משחקים - מוזיקה - סרטונים - סרטונים ויראליים חדש!!!, שומרי מסך - רקעים לשולחן עבודה.
פנאי: משחקי פלאש - סרטוני פלאש - רדיו - תמונות מצחיקות - שלח גלוייה לחבר - סקרים - בדיחות - ד"שים - טלוויזיה - מגזין.
עוד באתר! - בנה אתר אישי - חדשות - ניווט ודיווחי תנועה - אינדקס, יצירת פורום אישי, סטטוסים, תפזורות ,

קהילות:
פורומים - צ'אט - ICQ
מועדון החברים.




משחקים, משחקי פלאש.

עוד נושאים הקשורים למשחקים:
משחקי רשת, אינדקס אתרי משחקים, פורום משחקי מחשב.
קטגוריות          
אסטרטגיה והרפתקאות ארקייד ופעולה חשיבה והיגיון מירוצים משחקי יריות ומלחמה משחקי לוח
משחקי ספורט סימולטורים פלטפורמה קלפים והימורים נוסטלגיה שונות
הצג משחקים לפי    
הכי חדשים הכי פופולרים כל המשחקים בעמוד אחד




לבקשת משחקים הכנסו לפורום משחקים




משחקים אווטאר Avatar
גודל ההורדה: 1.6GB
הורידו כ-87720 פעמים.

אווטאר Avatar
תיאור המשחק:
המשחק מתרחש, כמו בסרט של ג'יימס קמרון, על כוכב פנדורה ששם היצורים חיים בשלווה עד לבואם של בני האדם. תוכלו לשחק מנקודת מבטם של היצורים והילחם על מקומכם בכוכב כנגד בני האדם שבאים לפלוש ולהרוג אתכם. הסרט אווטאר הוא אחד המדוברים בשנת 2009 ונעשה ע"י ג'יימס קמרון, האיש שעשה בין היתר את טיטאניק- הסרט המצליח בכל הזמנים ואת שליחות קטנית 1 ו-2.

הסרט המפורסם של השנה הAvatar יוצא במשחק חדש לרגל הסרט. המשחק ברובו מבוסס על העלילה הנהדרת של הסרט והגרפיקה הטובה ביותר שיש כיום.

ג'ייק סאלי היה הנחת הטוב של הצבא. עד שבתאונה אחת הפך לנכה ומשותק בפלג גופו התחתון. ג'ייק מגויס לנסוע מרחק שנות אור למוצב האנושי על כוכב פנדורה, היכן שתאגידים וחברות כורות מינרל נדיר שהוא המפתח לפתרון משבר האנרגיה של כדור הארץ. בגלל האטמוספירה הרעילה של פנדורה, הם יצרו את תכנית האווטאר, שבה מחוברת התודעה של "נהגים" בני אדם לאווטאר, גוף ביולוגי נשלט מרחוק שיכול לנשום את האוויר הקטלני . האווטארים האלה הם יצורי כלאיים שמהונדסים גנטית ע"י ערבוב הדנא של בני האדם עם הדנא של האוכלוסיה המקומית של פנדורה - הנאבי.

אתם תתחילו את המשחק בתור האווטאר לאחר שהסתנן אל שטחי כוכב פנדורה. תחילה תילחמו בחיות חלשות למדי אך האויבים שלכם יילכו ויתחזקו משלב לשלב. כבר בשלב 4 תיתקלו ברובוטים, חלקם יורים וחלקם חותכים ותיצטרכו לחסל אותם בעזרת מקל שיהווה את הנשק הקריטי והמשמעותי שלכם במשחק. בין לבין תרוויחו קשת ורובה ותילחמו איתם בכל האויבים. בשלבים גבוהים יותר תשלטו ביצור המעופף ותרכבו על הסוס המיוחד. רוב המשחק מבוסס על הריגת אויבים והתקדמות תוך כדי שימוש בטיפוס, קפיצה ומיומנות.

סאונד+גרפיקה: הסאונד כאמור מכיל אפקטים קוליים ופסקול מהסרט. את רוב המשחק ילווה קול האווטאר היסביר לכם קצת לפני כל משימה. הסאונד נהדר ומכניס אווירה נהדרת למשחק. כאמור היצורים והדמויות משמיעות את הקולות שנמצאים בסרט. הגרפיקה ללא ספק הטובה ביותר (לדעתי) שראינו השנה. המשחק מלווה בגרפיקה יוצאת דופן ונהדרת. כל עץ, סלע ועלה במשחק נראים אמיתיים ולא זזים בניגוד למשחקים אחרים שרואים עצמים זזים או מתחלפים במשחק. העצמים שזזים (מפלים, רוח) זזים באופן מושלם בגרפיקה נהדרת.

ממשק
הג'ויסטיק במשחק הינו נוח מאוד ומגיב לכל תנועה קלה של האצבע ללא בעיות. "לחצני" הקפיצה, ירידה ונשק מגיבים באופן נהדר אך לפעמים כאשר לוחצים על "מכה" במקל הוא מבצע קומבו לפעמים שלא לצורך וזה מעט מעצבן. כמובן שכל הלחצנים בצבע ברור ושונה מאוד מהצבעי המשחק ולא מתבלבלים ביניהם בכלל.


משחקיות את המשחק משחקים במצב "סיפור" וכל העלילה היא קבועה מאוד. העלילה של המשחק כמשחק מרתקת וממכרת מאוד. כל שלבי המשחק מרתקים ומעניינים וככל שעולים שלבים זה נעשה כיף יותר. שלבים עם אלמנט נוסף של תזוזה כמו טיסה או רכיבה מהנים מאוד ומאתגרים כאחד.



שתף משחק ברשת: שתף משחק שתף משחק שתף משחק שתף משחק שתף משחק שתף משחק


שילחו את המשחק לחברים דרך מסנג"ר ICQ או באימייל:



הוסיפו קישור לעמוד המשחק באתר או בבלוג שלכם.
אווטאר Avatar אווטאר Avatar
המשחק מתרחש, כמו בסרט של ג'יימס קמרון, על כוכב פנדורה שש...
משחקים
העתיקו את קוד ה HTML לאתר או לבלוג:

תגובות הגולשים - הוסף תגובה
לא נרשמו עדיין תגובות על המשחק

אם מצאתם לינקים שבורים או משהו לא תקין אתם מוזמנים לדווח לנו
יצירת קשר


Copyright © 2000 - 2024 www.XooX.co.il . All rights reserved
צוות האתר שמח להציג לכם מגווון משחקים בחינם, משחקים להורדה, משחקים לילדים, משחקי רשת ומשחקי פלאש.