הורדות: תוכנות - משחקים - מוזיקה - סרטונים - סרטונים ויראליים חדש!!!, שומרי מסך - רקעים לשולחן עבודה.
פנאי: משחקי פלאש - סרטוני פלאש - רדיו - תמונות מצחיקות - שלח גלוייה לחבר - סקרים - בדיחות - ד"שים - טלוויזיה - מגזין.
עוד באתר! - בנה אתר אישי - חדשות - ניווט ודיווחי תנועה - אינדקס, יצירת פורום אישי, סטטוסים, תפזורות ,

קהילות:
פורומים - צ'אט - ICQ
מועדון החברים.




קטגוריות:
כללי

🔝💛🇱🇧ככה חוסל הניה בעומק השטח ,באיראן על יד הנשק החדש שהתעשייה האווירית חושפת ,טיל בליסטי חדש שמשוגר מאף-16

🚨בתעשייה האווירית מציינים כי הטיל החדש מסוגל לפגוע במטרה במהירות על-קולית בתוך מספר דקות מרגע השיגור, ויכול לשמש לתגובה מהירה כנגד מטרות קריטיות בזמן, כלומר מטרות ניידות שעשויות להיעלם מהזירה, כמו משגרי טילי קרקע קרקע. הוא מסוגל להחליף מטרה תוך כדי הטיסה למטרה, מה שמעיד על יכולת תקשורת מתקדמת גם כאשר הוא טס למטרה במהירות היפרסונית, וניתן להתאימו בקלות לשיגור מכל מטוס קרוב, ללא צורך בשינויי מערכות במטוס.

🚨בסרטון ההדגמה אף מציגה התעשיה האווירית את הטיל ככזה המותאם לשיגור ממטוסי סיור ומודיעין כמו בואינג 737, המשמש כפלטפורמה לאחד ממטוסי הסיור הימי הנפוצים בעולם, הבואינג P8 פוסידון, הופך את מטוס הנוסעים האזרחי במקור למפציץ לכל דבר.

👈בין המטרות הקלאסיות לטיל כזה יכולות להיות מטרות איכותיות ומוגנות היטב כגון מרכזי פיקוד, בסיסי חיל האוויר, תשתיות וכלי שיט ימיים בצפיפות. הטיל מנווט למטרה עם מערכת GPS/INS בעלת כושר עמידות גבוה בפני שיבושים, ובזכות מהירותו וכושר התמרון שלו לקראת המטרה, ויכולתו לפגוע בה מזווית של 90 מעלות, הוא קשה מאוד ליירוט🔝🫡❤️


🔠מלחמת לבנון השלישית🔠




#איראן #עולם #לבנון #מטוס
מאת: מלחמת לבנון השלישית @link221s
פורסם בתאריך: 2024-07-31 09:57:58

Copyright © 2000 - 2024 www.XooX.co.il . All rights reserved
צוות האתר שמח להציג לכם מגוון רחב של סרטונים מצחיקים, סרטונים לפייסבוק, סרטונים לטוויטר, סרטונים לטיקטוק, סרטונים לוואצאפ ובכלל סרטונים מכל מני נושאים שנשלחים מהגולשים.

צור-קשר     תנאי שימוש